Show your STASH ! Episode1 : Foundations

12 jun

Omdat ik zo heel sporadisch eens aanvallen krijg van spontane ‘organiseer-mijn-beauty-spullen-terug-netjes’-buien, besloot ik om deze ineens even op een rijtje te zetten voor mijn mede-bloggers.

Vandaag ben ik begonnen met mijn verschillende foundations :

1) Visign Pro Xtream Cream Foundation in 2 kleuren

 Deze gebruikte ik vooral tijdens mijn opleiding visagie, omdat deze perfect matteert en niet reflecteert op foto’s. In het dagelijkse leven is deze een beetje te cakey…

2) Make Up For Ever HD Foundation in Medium Beige

Ook deze foundation is vrij matterend maar is toch toegangkelijker om overdag te dragen. Deze is ook de eerste en enige foundation die mijn sproetjes volledig bedekt ! Yay :)

3) Mac Studio Moisture Tint

Bekijk mijn review over deze getinte dagcrème hier.

4) Shiseido Dual Balancing Foundation

Een hele fijne foundation ! Hierover volgt nog een review ;-)

5) Essence Soft Touch Mousse

Vele budget-hunters kennen deze foundation, en ik moet ook toegeven dat deze naast mijn duurdere foundations toch aardig zijn mannetje staat. Desalniettemin doe ik hem alleen ‘s avonds aan omdat ik zelf nogal grote porieën heb en dan vormt hij al gauw een masker… Ook hierover volgt een review.

6) Stila Tinted Moisturizer

Deze komt uit de Sephora van Parijs…. Wauw wat een winkel :) Over de foundation kan ik eigenlijk niets bijzonders zeggen. Ik grijp sneller naar tinted moisturizers dan echt foundations omdat deze lichter zijn en op het werk zie ik er niet graag uit alsof ik een hele avond kan uitgaan.

7) Oil of Olaz Tinted Moisturizer

Zelfde verhaal als hierboven, al komt deze uit het Kruidvat héhé ! Deze is wel wat ‘vettiger’ dus goed uitsmeren is hier de boodschap ;-)

Next up later this week : de poeders + concealers !

13 Reacties to “Show your STASH ! Episode1 : Foundations”

  1. Beauty Koning 12 juni 2012 at 21:56 #

    Mooie foundations, gorgeous! Vooral de MUFE foundation, hij staat nog hoog op mijn wishlist!

    • Sinnerbeauty 12 juni 2012 at 23:38 #

      Ik gebruik hem niet erg veel… Maar hou hem wel nog bij want in België kan je hem niet kopen ;-)
      Hij komt nl. van New York !

      • Beauty Koning 12 juni 2012 at 23:45 #

        Oh my, geweldig aandenken trouwens! Gaat hij zo niet over de datum? Dat zou wel zonde zijn. :o

      • Sinnerbeauty 12 juni 2012 at 23:52 #

        Oh, dat is nog niet zo lang geleden hoor :)
        Het is eigenlijk zo dat ik hem vandaag terug ben tegengekomen tijdens het opruimen haha !

      • Beauty Koning 13 juni 2012 at 00:26 #

        Haha, bad! xD Oh, gelukkig maar. Hij lijkt mij echt amazing, vooral de finish, zo flawless. :D

  2. beautybootable 12 juni 2012 at 22:01 #

    hele leuke foundations, alleen weet ik niet waar je die Shiseido kan vinden? Ik woon wel in België, dus andere winkel dan in NL ^^

    • Sinnerbeauty 12 juni 2012 at 23:39 #

      Ik woon ook nog steeds in België hoor :)
      Ik heb de mijne al een tijdje geleden gekocht in Antwerpen bij Planet Parfum geloof ik. Is wel vrij prijzig, ik denk iets van een 40 €…

      • beautybootable 12 juni 2012 at 23:45 #

        Ahahah oei :p
        Hmm Planet Parfum. Ga ook eens een Ici Paris enzo binnenstappen. Ik had een goede van Guerlain, was ook iets van 40 euro. Maar soms moet je gewoon eens iets anders hebben ^^

      • Sinnerbeauty 12 juni 2012 at 23:52 #

        Oh welke had je van Guerlain ?
        Heb je daar al een review over ?

      • beautybootable 12 juni 2012 at 23:59 #

        nee. misschien moet ik dat eens doen. maar ben ermee naar spanje geweest voor 5 maand en het was te heet in mijn kamerke en tja
        ..

  3. redhotjillypeppers 13 juni 2012 at 06:31 #

    Ik ben benieuwd naar je review van de Shiseido foundation !

  4. Maya 13 juni 2012 at 11:05 #

    Leuk! HD foundation vind ik echt heel goed :) ik ben benieuwd baar de poeders en concealers :)

  5. BeautyGlitter 13 juni 2012 at 17:03 #

    De Mac en MUFE foundation lijken me heel fijn! Ik gebruik nu een foundation van Loreal =)

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

