Newbie win-actie !

4 Mei

Hellooooooo Sinners !

Om mijn “entrée” in de beautyblogger-wereld (wat een woord!) niet ongezien voorbij te laten gaan, hou ik een Newbie Winactie !

Ook jij maakt dus kans om deze Kohl stick van Carlo Di Roma te winnen ! Echt een top product voor smokey eyes te maken !

Wat moet je hiervoor doen  ?

– Volg me op Bloglovin

– Reageer op deze post dat je meedoet, anders vind ik nooit van mijn leven nog terug 😉

– En mijn Twitter pagina kan ook eventueel nog wat followers gebruiken 🙂

Only one of you zal ik dus met deze Kohl stick bedanken voor de moeite !

Je kan deelnemen tot 7 mei middernacht, in die week zal ik laten weten wie er gewonnen heeft.

Sinner greetings XxX

 

UPDATE : De actie is gewonnen door… Agirlslifestyle !! Proficiat !

7 Reacties to “Newbie win-actie !”

  1. agirlslifestyle 4 mei 2012 bij 14:22 #

    Hee!
    Aan winactie’s doe ik altijd mee :).
    Ik follow je op bloglovin, en op twitter (xCDWP) ook heb ik het getweet!
    Superleuke producten dit!!

    xx

    • sinnerbeauty 9 mei 2012 bij 08:22 #

      Proficiat, jij hebt de kohl gewonnen !!
      Je mag je adres even doorsturen als je wilt.
      Ik verwacht er een mooie review van he 😉

  2. deijsprinses 4 mei 2012 bij 18:15 #

    OMG OMG OMG 😉
    Ik wil dit dolgraag winnen. Hoef ik niet altijd eyeliner te gebruiken voor mijn cat eye.
    Ik volg je uiteraard op Bloglovin!
    Twitter heb ik niet :/
    Sowwy :c

  3. Whit 6 mei 2012 bij 18:18 #

    Ha, ik wil ook wel meedingen naar deze fantastische prijs. Wie weet kan ik dan mijn status update van ‘Make-up kluns’ naar ‘Make-up expert’ !
    Bloglovin was al gebeurd & Twitter zal ik ook eens checken 😉
    Succes met je blog!

  4. Miki 13 mei 2012 bij 19:54 #

    Oh nu heb ik spijt dat ik te laat ben komen kijken! 😦 Waar kan je deze vinden?

    • Sinnerbeauty 14 mei 2012 bij 06:59 #

      Ik denk da je dat alleen in schoonheidsinstituten gaat vinden, ik heb dit gekocht bij Il Viso in Mortsel (waar ik die opleiding visagie gedaan heb).

      • Miki 14 mei 2012 bij 16:17 #

        Aha thanks! Ik ga ernaar opzoek in ieder geval 😀 X

Geef een reactie

