Clinique Pore Minimizer

5 Mei

Zoals ik al heb laten vallen in mijn vorige posts, heb ik geen perfecte huid (shaaaaame :)) !

Ik heb vrij grote poriën en daardoor een iets vettere huid, dus als ik make up aandoe, gebruik ik graag er iets onder om eerst de poriën wat minder zichtbaar te maken.

Nu ben ik al jaren hevige fan van de Clinique Pore Minimizer producten en dacht ik : ik zal er voor mijn Sinners eens een review over schrijven 😉

Eerst en vooral reinig ik natuurlijk mijn gezicht, om dan het refining serum aan te doen.

Het is een gewone crème die je zoals een dagcrème aanbrengt. Nu kan het aan mij liggen, maar ik heb nooit de indruk dat je echt de impact ziet van dit serum… Maar misschien is dit ook door het feit dat de Instant Perfect zo geweldig werkt ?

Soit, conservatief als ik ben (ja, het hoort zo ;-)) doe ik nog steeds altijd het serum als eerste aan.  Maar als dit er op zit, dan ben ik pas in mijn nopjes… Ik mag mijn beste vriend boven halen ! De Instant Perfector heeft een hele leuke textuur van een heel volle crème, maar smeer toch gemakkelijk uit. Je brengt hem aan op de plaatsen waar je poriën het meest zichtbaar zijn, en dat is bij mij op mijn wangen en op mijn voorhoofd. De Perfector dringt als het ware in je poriën en wat er achter blijft is een zijdezacht stukje PERFECTE huid ! Wanneer je dan je foundation er over doet, is hij echt fantastisch.

Ik ben dus overduidelijk heel tevreden van deze producten, maar ik wou aan mijn medebloggers vragen welk soortgelijk product (kwestie van te blijven uitproberen) aan mijn hoge vereisten (kuch) kan voldoen 🙂

Ik heb al heel veel erg goeie reviews gelezen over de Benefit Porefessional, dus die maakt zeker al een kans 🙂

Welke raden jullie nog aan ?

Thanks for reading !

 

P.S. In de toekomst zullen er meer home-made foto’s zijn !

5 Reacties to “Clinique Pore Minimizer”

  1. deijsprinses 5 mei 2012 bij 13:57 #

    Ho, ik heb al zoveel geprobeerd. Ik heb nu de My Skin van essence en die houdt mijn huid toch wel een tijdje mat. Het eerste goedkope spul dat werkt. Daarnaast ben ik ook wel fan van mijn lipo sol tonic van Louis Widmer en de BB van garnier (maar niet voor de vette stukken).

  2. Beauty Koning 5 mei 2012 bij 22:56 #

    Ik ben een nerd op dit gebied, zelf heb ik zo een droge huid, die barst als je er naar kijkt. xD

  3. ValleyDoll 9 mei 2012 bij 12:16 #

    Ik gebruik de Pore Minimizer als gezichtsprimer voor mn make-up, works like a charm !

    • sinnerbeauty 9 mei 2012 bij 12:26 #

      Hmmm, dan zal ik hem toch ook eens moeten aanschaffen 😉 Portemonnee zal weer in a good mood zijn… 😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. Opgemaakte producten juni « Sinnerbeauty - 3 juli 2012

    […] Clinique Pore Minimizing Serum Hier heb ik al over dit product geschreven. Door het serum te gebruiken zie je niet echt verandering, […]

Geef een reactie

