Diadermine gezichtsreiniging

9 Mei

Iedereen kent het ; kant en klare doekjes om je make up met 1 veeg van je gezicht te krijgen.

Omdat ook ik van de luie kant ben als ik ’s avonds of ’s nachts thuiskom, grijp ik al snel naar zo’n wonderdoekje 🙂

Ik gebruik momenteel de doekjes van Diadermine, en het doet wat ervan gevraagd word… Niet meer, niet minder.

 

Het is een handig hersluitbaar zakje, zodat je er 1 doekje kan uithalen (wat trouwens nooit of te nimmer lukt…) en terug kan sluiten zodat de resterende doekjes niet zouden uitdrogen.

Er zitten ook handige “bobbeltjes” op die zorgen voor een extra goede reiniging van het gezicht.

Omdat ik wel best tevreden ben van de doekjes, en nogal een gewoonte-beest ben besloot ik om ook de Diadermine Express 3 in 1 te proberen. De 3 in 1 impliceert dat je het water ook voor alle gezichtsdelen mag gebruiken (ogen, lippen, gezicht).

Vraag me niet waarom, maar zo’n reinigingswater spreekt me altijd meer aan dan reinigingsmelk… In mijn hoofd is er altijd een stemmetje dat zegt dat het water frisser is op mijn huid 🙂

Het water spuit je gewoon op een watje, om dan je gezicht schoon te maken. Dit gedaan zijnde, zie ik 5 minuten laten terug in de spiegel en mijn huid (oké ja, ze is proper) glimt nog altijd !

Op het flesje staat dat je dit zowel ’s avonds als ’s morgens kan gebruiken, maar als ik dit ’s morgens gebruik, glans ik de hele dag door…

Ook blijft het zowat sticky…

Dus voor mij is het reinigingswater een grote teleurstelling… En zal dit alleen nog ’s avonds gebruikt worden, wanneer ik niets anders snel kan vinden 😉

Nu hoor je geen algemene ontevredenheid over het merk, want zowel de doekjes als de oogreinigingstonic voor waterproof make up, werken wel perfect !

Conclusie van deze review : stick to your roots 🙂

Van welke reinigingsproducten zijn jullie tevreden/niet tevreden?

9 Reacties to “Diadermine gezichtsreiniging”

  1. deijsprinses 9 mei 2012 bij 11:31 #

    Ik vind de reinigerlotions van het Kruidvat wel goed. Ik heb zowel de melk als de lotion om al het vuil grondig er af te halen. Maar ook mijn zeep zonder zeep doet het supergoed en laat mijn huid gehydrateerd zonder die uit te drogen.
    Als oogmake-up remover heb ik een flesje van IPX en het werkt fantastisch!

    • sinnerbeauty 9 mei 2012 bij 12:07 #

      Oh ja? Ik durf die nooit meenemen uit schrik om helemaal vol uitslag te staan 🙂
      Dus goed dat ik dit weet ! IPX kennen we hier in België niet…

      • deijsprinses 9 mei 2012 bij 12:17 #

        Maar jawel, Ici Paris XL 😉

      • deijsprinses 9 mei 2012 bij 12:18 #

        Ben zelf ne vlaming 😉

      • sinnerbeauty 9 mei 2012 bij 12:33 #

        Aaaah, ik mispak mij hier veel 😉
        Woehoew go Belgium !

  2. beautybootable 9 mei 2012 bij 12:17 #

    Diadermine doekjes zijn over het algemeen wel goed. Heb ik ook vaak gebruikt toen ik zondagwerk deed in de GB, ( voor jullie in NL de AH). Maar de reinigingsmelk/water heb ik nog nooit gebruikt. Gebruik ik eigenlijk zowieso niet :p

    • sinnerbeauty 9 mei 2012 bij 12:33 #

      Haha, ik ben van België hoor 😉 Antwerpen to be precise !
      Ja, het was geen goed plan dus… Blijf maar bij de doekjes 🙂

  3. agirlslifestyle 10 mei 2012 bij 17:40 #

    Haha, ik ben ook echt een lui persoon die aalleen maar van dit soort spulletjes gebruikt! Love it 🙂

  4. jazmb 16 juni 2012 bij 22:09 #

    Ik gebruik ‘m ook, en ik vind ‘m eigenlijk wel enorm goed ! Ik heb normaalgezien altijd een redelijk vette, onzuivere huid maar ik gebruik Diadermine reinigingswater nu zo’n 2 weken 2x/dag en mijn huid is zelfs egaler aan het worden. Bij mij glanst ie niet zo fel nadat ik ‘m heb aangebracht, en dat ‘sticky gevoel’ is bij mij ook altijd na een minuut ofzo verdwenen.

    Ik ben er dus wel superblij mee 🙂

Geef een reactie

