Pronails UITVERKOOP !

9 Mei

Vers van de pers !

Dit weekend zal Pronails een totale uitverkoop houden in hun shop in Schoten, dé uitgelezen kans om nagellak van goeie kwaliteit te scoren aan budgetprijzen !

Aangezien ik spijtig genoeg zelf niet kan gaan, had ik graag de shoplogs gezien van diegene die wel kunnen gaan 😉

14 Reacties to “Pronails UITVERKOOP !”

  1. beautybootable 9 mei 2012 bij 13:23 #

    Oh iets te ver! Spijtig. Zitten vast hele leuke dingetjes bij!

  2. aboutbeautyfashion 9 mei 2012 bij 15:53 #

    Waar kun je deze winkel vinden?

    • sinnerbeauty 9 mei 2012 bij 16:13 #

      Hey, dit is in de provincie Antwerpen in België…

      • aboutbeautyfashion 9 mei 2012 bij 16:30 #

        hm… Beetje te ver weg vanaf ongeveer Arnhem…:(

      • sinnerbeauty 9 mei 2012 bij 16:47 #

        Ik wou er ook graag naartoe gaan, maar kan helaas ook niet 😦

  3. deijsprinses 9 mei 2012 bij 16:36 #

    Lap! Zo ver!

  4. Beauty Koning 10 mei 2012 bij 01:49 #

    Ah damn, ik woon in Nederland.. Too bad!

    • Cath 10 mei 2012 bij 18:46 #

      haha, meestal zijn de mensen uit belgie degenen die pech hebben, en nu hebbben we pech :p wel echt balen dat ik er niet kan zijn…….

      • sinnerbeauty 10 mei 2012 bij 21:53 #

        Hehe, we mogen ook eens iets hebben he 😛

  5. BeautyGlitter 11 mei 2012 bij 14:07 #

    Aaaah daar wil ik naartoe! Helaas woon ik ook in Nederland =(

  6. nathalie 15 mei 2012 bij 23:02 #

    Het was echt de moeite! op mijn blog staan 3 shoplogjes :p Ik ben eerst alleen gegaan, dan ’s avonds nog met mijn zus en heb ik en mijn zus ook vanalles gekocht! Het was echt de moeite. Leuk dat je ook van Antwerpen bent, ik volg je alvast 🙂
    Nathalie

    • Sinnerbeauty 15 mei 2012 bij 23:06 #

      Ja, ik kon spijtig genoeg niet gaan… Ik had het persbericht ook wat laat gekregen en had al plannen 😦
      Ik heb de spulletjes al bekeken, zien er allemaal heel leuk uit !
      Ik volg je ook 😉

      • nathalie 15 mei 2012 bij 23:09 #

        Hihi super! Er komt binnenkort een leuke giveaway met productjes van pronails 😉 dus wie weet kan je toch nog wat binnenhalen 😉

      • Sinnerbeauty 15 mei 2012 bij 23:24 #

        Leuk ! 🙂

Geef een reactie

