7 Sins of Beauty

11 Mei

 Toen ik op de blog van BeautiesAtWork deze 7 Sins of Beauty tag tegenkwam, wist ik dat deze  ook op mijn blog moest komen !

De naam van de tag kan niet toepasselijker worden, en daarom mijn eerlijke antwoorden op de vragen hieronder.

Jullie mogen hem gerust overnemen en ook wil ik graag weten wat jullie er van vinden.

 

 

 

1. GREED: What is your most inexpensive beauty item? What is your most expensive?

Het goedkoopste dat ik ooit gekocht heb (en nu nog koop trouwens) zijn de mini nagellakjes van Essence. Ze hebben altijd heel leuke kleurtjes en de nagellak dekt heel goed !

Ik heb in mijn leven al aardig wat geld opgedaan aan beautyproducten, dus ik kan niet meer zeggen wat nu echt hét duurste product was, maar ik heb foundations en oogschaduwpaletjes van Dior die toch al gemakkelijk in de 50 euro kosten… ‘k Denk dat die zowat de kroon spannen, want boven de 50 euro geef ik niet uit aan 1 product 🙂

2. WRATH: What beauty products do you have a love/hate relationship with? What product has been the hardest to get?

De liefde/haat relatie ervaar ik met eyeliner (haha, wie niet?). Oplossing : permanente make up ! Oh misschien is dit het duurste dat ik al betaald heb aan beauty (was ongeveer 220 euro) ! Ik heb nogal vettige oogleden en hoe goed ik mijn eyeliner ook had getekend, het smeerde op een uur tijd al uit in een lelijke smudge boven mijn oog 😦

Het product dat ik nog steeds niet gevonden heb, is dé perfecte mascara… The neverending search naar een mascara die volume en lengte geeft en niet in ‘spinnenpootjes’ trekt is nog steeds niet afgelopen… Aanraders anyone ?

3. GLUTTONY: What are your most delicious beauty products?

Delicious ? Zoals in goedruikend ? De lipgloss die samen met de verstuiver van Britney Spears’ parfum Curious aan een handige stick hangt. Jaja, ik ben practical !

4. SLOTH: What beauty product do you neglect, due to laziness?

Gezichtsmaskers… Die zullen ongetwijfeld wel heel goed voor de huid zijn, maar ik vind het altijd zo’n gedoe.

5. PRIDE: What beauty product gives you the most self confidence?

Ik zweer bij mascara ! Hopelijk ontsteekt het niet 😛

Zonder mascara voel ik me echt een slons… De uiteinden van mijn wimpers zijn blond en ik heb best lange wimpers, maar dan zie je dat dus niet meer he, daarom dat ik steevast elke morgend mascara aanbreng. Ook als de rest me niet meer kan schelen, zelfs als ik in een jogging naar de bakker ga, jaaaaaa toch nog mascara 😉

Op dit moment draagt de mascara van Gosh mijn voorkeur weg. Ik gebruik nu de Wonder Volume, maar heb vandaag in het Kruidvat met de 1+1 actie de Lengthening 2 step gekocht maar nog niet uitgetest.

Welke mascara gebruiken jullie?

 

 

 

 

 

 

 

6. LUST: What attributes do you find most attractive in the opposite sex?

Waarschijnlijk ga ik hier met hele grote clichés afkomen, maar toch : hygiëne en kledingstijl.

Onwelgeurende hippies vallen niet in de smaak… Sorry boys !

7. ENVY: What items would you most like to receive as a gift?

The Porefessional van Benefit ! Omdat hij in België niet te krijgen is (of ik hem toch nog niet gevonden heb…).

En iets van de zomerlijn van Guerlain by Emilio Pucci waar ik juist over geblogt heb 😉

 

Ziezo, feel free om je mening te delen. Daarvoor doen we het !

7 Reacties to “7 Sins of Beauty”

  1. lippylash 12 mei 2012 bij 07:51 #

    Heel leuk!! De tag is volgens mij van de youtuber beautycrush. Vind het super leuk deze te lezen!!!!

  2. Deb 12 mei 2012 bij 09:09 #

    Deze tag is jou zeker op het (blog) lijf geschreven. Leuke antwoorden geef je. Die lipgloss met verstuiver klinkt goddelijk. Ik had hier nog niet van gehoord. Gaaf dat je permanente eyeliner hebt. Was het niet pijnlijk met opbrengen (hoe gebeurt dat trouwens precies) en wat voor kleur heb je gekozen en met wing of zonder weg.. ik zou hier wel meer van willen weten 😉

    • Sinnerbeauty 12 mei 2012 bij 14:23 #

      Thanks, ja die verstuiver is echt superhandig om naar een feestje te gaan (lees : mini-handtas ;-)) !
      Moet je niet zo’n grote fles parfum meenemen.
      Waar ik het heb laten zetten, was het totaal niet pijnlijk, want de dame dat dit deed verdoofde dit eerst met een soort van gel. Wat je voelt is eerder een ietwat trekkend gevoel maar niet echt onaangenaam. Ik heb wel al gehoord van een vriendin die het ook heeft, dat waar zij het heeft laten zetten wel ontzettend pijn deed omdat ze het niet verdoofden… Dus je kan beter een beetje meer betalen (de prijzen onderling variëren van 80 tot 250 euro) en het ineens goed laten zetten. Stel je voor dat de lijn te dik of krikkel is, dat blijft wel op je ogen he.
      Ik heb een minieme wing, omdat ik ook wel wilde dat het natuurlijk bleef en dat het er normaal uitziet als ik ’s morgens wakker word 😉 Ik heb geprobeerd om er een foto van te nemen, maar dit wil niet echt mee 😦

      • Deb 12 mei 2012 bij 19:48 #

        Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Leuk om te weten want ik ben er best nieuwsgierig naar. Vervaagt het nog in de loop van de tijd of blijft het lang zitten? Mijn buurvrouw heeft haar brows laten tatoeëren en zij moet toch wel 1 keer per jaar terug om het bij te laten werken.

  3. Sylvie 6 juni 2012 bij 15:35 #

    Benefit Cosmetics is binnekort te verkrijgen in Inno Antwerpen! dat hebben ze mij toch wijsgemaakt in de Sephora te Rotterdam 😉

    • Sinnerbeauty 6 juni 2012 bij 18:35 #

      Echt ?? NICE !!
      Ja ik wil de Porefessional echt… En op de luchthaven van Schiphol vond ik hem ook niet 😦

Geef een reactie

