Guerlain Terra Azzurra Collection by Emilio Pucci for Summer 2012

11 Mei

Guerlain staat er om bekend om hun make up in zo’n mooie verpakkingen te maken, dat je het bijna niet wilt gebruiken.

Het merk heeft voor deze zomerlijn samengewerkt met de bekende designer Emilio Pucci, en het resultaat is oogverblindend.

Omdat beelden veel meer zeggen dan woorden, geef ik jullie hier wat eyecandy 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze producten komen integraal op mijn wishlist, maar daar staan wel torenhoge prijzen tegenover…

TERRA 12 ETE POUDRE AZZURRA PUCCI – 72,27€

POUDRE BULLES PUCCI – 51 €

NAGELLAK PUCCI – 23,39 €

 

Net zoals de lentecollectie van dit jaar waar ze met de

prachtige Meteorite poeder hebben uitgepakt,

is dit wederom een prachtige collectie.

Maar zoals gezegd, als ik dit in mijn bezit krijg zou ik eerder geneigd zijn om dit in een hermetisch afgesloten vitrinekast te zetten ! 🙂

 

 

4 Reacties to “Guerlain Terra Azzurra Collection by Emilio Pucci for Summer 2012”

  1. agirlslifestyle 11 mei 2012 bij 21:34 #

    echt supermooie collectie, maar die prijzen….. baf, echt te boven mijn budget! Super jammer, vooral dat poeder uit de lentecollectie! *hearteyes*

    xoxo

    • sinnerbeauty 11 mei 2012 bij 21:40 #

      Ja, ik kan nu wel wat geld uitgeven aan make up, maar dit gaat mijn petje ook te boven hoor 😉

  2. joycelysanne 11 mei 2012 bij 21:48 #

    wauw, pretty!

  3. Marjorie 16 mei 2012 bij 07:15 #

    So pretty 🙂

Geef een reactie

