FOTD 12 mei

12 Mei

Mijn eerste Face Of The Day ! Spannend 🙂

Nu ik eindelijk mijn nieuw fototoestel onder de knie heb, zal ik jullie even laten zien hoe ik er vandaag uitzie… Klinkt eigenlijk heel egocentrisch, nietwaar ? 🙂

 

 

 

 

Anyhow, here it is !

Wat heb ik gebruikt :

* Shiseido Dual Balancing Foundation (die ik niet meer wist dat ik had, dus hail to the beautyblog!)

* Dior mat bruine oogschaduw

* Gosh 2 Step Lengthening Mascara

* Dior Addict Ultra Shine kleur 362

* Gosh Precious Powder Pearls (deze zijn zoooo leuk !)

Nu wat ik wel opgemerkt heb, is dat ik de foto heb genomen voor ik mijn oogpotlood had aangebracht… Too bad, volgende keer beter 😉

Hier zie je wat de Gosh 2 Step Lengthenig Mascara voor mijn wimpers doet ;

Heel veel dus !! Hellooooo skyrise ! 🙂

Zo, wat vinden jullie Sinners van mijn eerste FOTD ? Alle opmerkingen zijn welkom 😉

7 Reacties to “FOTD 12 mei”

  1. agirlslifestyle 12 mei 2012 bij 18:56 #

    Leuke, best natural look! I like!
    xx

  2. Beauty Koning 12 mei 2012 bij 19:22 #

    Prachtige neutrale look, ik vind de foto’s een mooie kwaliteit hebben. 🙂

    • Sinnerbeauty 13 mei 2012 bij 12:41 #

      Ja maar het was toch even zoeken naar een goede lichtinval etc… Ik wacht op jouw post hierover he 😉

      *oeps* Deze stond er juist op !

  3. Deb 12 mei 2012 bij 19:44 #

    Leuk om de Sinner Beauty eens te zien! Ik ben het met Cynthia eens, mooie natural look en de lipstick staat je gorgeous!! Je foto’s zien er goed uit!!

  4. Sinnerbeauty 13 mei 2012 bij 16:08 #

    Reblogged this on Sinnerbeauty.

  5. Gerrianne 14 mei 2012 bij 17:34 #

    Ik vindt het er leuk uit zien! De kwaliteit van de foto’s zijn ook absoluut mooi! 😀

Geef een reactie

