Shoplog

14 mei

De buit van dit weekend :

 

 

 

1) Garnier Essentials reinigingsdoekjes

2) Gosh 2 Step Lengthening Mascara (deze is echt geweldig ! foto)

3) Essence nagellakje kleur Viva La Green (review volgt)

4) Wella Pro Series Air Volume Mousse

5) Gosh Precious Powder Pearls

Die laatste zien er als volgt uit :

 

 

 

 

 

 

De pearls zijn echt heel fijn om aan te brengen, maar ik doe het wel met een blush borstel in plaats van met het sponsje dat erbij zit. Zo blijft het wat luchtiger.

Je krijgt er een heerlijk bronzige gloed van die je spontaan aan vakantie laten denken. 🙂

 

Wat is jullie buit van dit weekend ?

16 Reacties to “Shoplog”

  1. beautybootable 14 mei 2012 bij 12:17 #

    ik heb allemaal Nederlandse producten gekocht dit weekend dat ik nog nooit van mijn leven tegengekomen ben 😀 haha
    Echt wel een leuke shoplog. Die pearls heb ik ook eens gehad, maar nooit echt gebruikt.

  2. BeautyGlitter 14 mei 2012 bij 16:25 #

    De pearls van Gosh lijken me zo fijn! Die bronzige gloed vind ik zo mooi in de zomer, de mascara ziet er ook amazing uit! Leuke shoplog =)

    • Sinnerbeauty 14 mei 2012 bij 16:56 #

      Ja ‘k moet zeggen, beide producten van Gosh zijn weer echt heel goed ! En het serum is voedend voor je wimpers, dan blijven ze gezond… Als dit niet aan de mascara hing, zou ik dit dus nooit aandoen hehe 🙂

  3. Gerrianne 14 mei 2012 bij 17:35 #

    Ik ben gek op Pearls! Deze zien er ook perfect uit van Gosh.. Volgt er een review? Ik ben benieuwd!

    • Sinnerbeauty 14 mei 2012 bij 18:02 #

      Goh, in eerste instantie wou ik dit wel doen maar het probleem is dat zo’n bronspoeder heel moeilijk is om te fotograferen… Ik kan alleen maar zeggen dat het echt prachtig is als je het aanhebt 🙂

  4. Mariel 14 mei 2012 bij 17:59 #

    Leuke aankoopjes!

  5. Beauty Koning 14 mei 2012 bij 21:03 #

    Leuke producten heb je gekocht! Toevallig ben ik ook de Wella Volume Mousse aan het testen. 😀

    • Sinnerbeauty 14 mei 2012 bij 22:52 #

      Ja ? Laat maar weten wat je er van vindt, want ik heb nogal dik haar dus ik weet niet of mijn review zo representatief gaat zijn 🙂

  6. agirlslifestyle 14 mei 2012 bij 21:35 #

    Wauw!
    Die Gosh mascara ziet er goed uit! Review? :p
    xx

  7. WeLoveImperfection 15 mei 2012 bij 17:54 #

    Oehh, die mascara van Gosh!
    xoxo

  8. ValleyDoll 15 mei 2012 bij 22:19 #

    Leuk geshopt ! Heb die wella mousse ook maar ben er niet zo super tevreden van. Gebruik liever die van Nivea.

    • Sinnerbeauty 15 mei 2012 bij 22:40 #

      Hey ValleyDoll, ik ben er ook niet zo tevreden van… Zo’n plakkerig spul !

  9. Amanda 16 mei 2012 bij 16:36 #

    Dat lakje van Essence ziet er leuk uit!

  10. Tessabd 16 mei 2012 bij 17:27 #

    leuke blog, kom hem nu pas tegen 🙂 ben nu wel benieuwd naar de mascara, ziet er goed uit op jouw wimpers

Trackbacks/Pingbacks

  1. Show your Stash ! Episode2 : Poeders en concealers « Sinnerbeauty - 18 juni 2012

    […] Gosh Powder Pearls Een subtiele bronzer die ook erg leuk aanbrengt. Mijn favoriet van dit moment […]

Plaats een reactie