Paperself Eyelashes

15 Mei

Paperself Eyelashes

Deze indrukwekkende nepwimpers zijn al sinds vorig jaar geintroduceerd op de beautymarkt, maar toch vond ik het leuk om deze wimpers met jullie te delen.

Zoals de naam zelf al zegt zijn deze wimpers gemaakt van papier, dus ik denk persoonlijk dat het niet zo handig is om ze aan te brengen zonder te scheuren ? Gewone nepwimpers vragen zelfs al heel veel oefening, laat staan papieren 🙂

Zoals bij valse wimpers, kan je bij deze papieren wimpers uit verschillende motieven en ‘designs’ kiezen…

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stiekem wil ik ze allemaal maar ik betwijfel of ik het ook effectief en plein public durf te dragen… 🙂

 

Samen met deze post heb ik wel een OPROEP voor mijn Nederlandse lezertjes :

Worden deze wimpers verkocht bij Sephora in Nederland ? In de US and A wel, maar van Nederland ben ik niet zeker…

 

Xxx

Sinnerbeauty

 

7 Reacties to “Paperself Eyelashes”

  1. BeautyGlitter 15 mei 2012 bij 21:50 #

    Wauw deze nepwimpers heb ik nog nooit eerder gezien! Ze zien er echt amazing uit 🙂 Ik móét ze proberen. Zelf heb ik ook moeite met normale nepwimpers, maar toch blijf ik het volhouden haha

    • BeautyGlitter 15 mei 2012 bij 21:52 #

      Ik heb ze net opgezocht op eBay ze kosten $18 per paar, oei dat wordt hem niet!

      • Sinnerbeauty 15 mei 2012 bij 22:39 #

        Hehe, hier toch ook maar niet 🙂

  2. Beauty Koning 15 mei 2012 bij 21:55 #

    Ik vind ze echt heel gaaf! Ik weet eigenlijk niet of ze worden verkocht in de Nederlandse Sephora.. kom daar eigenlijk nooit. :’) Shame on me!

  3. redhotjillypeppers 16 mei 2012 bij 06:21 #

    Ze zijn mooi hé ! Ik denk dat ze vooral heel leuk staan op foto.

  4. deijsprinses 16 mei 2012 bij 18:00 #

    Ik vind ze heel erg mooi!

  5. agirlslifestyle 16 mei 2012 bij 21:06 #

    Wauwie, wel echt superonhandig, als het regent, gaaan ze dus ook kapot..
    Ik heb deze wimpers nog nooit bij de Sephora gezien..
    xx

Geef een reactie

