Bronze awaaaay !

16 Mei

Heey beautylovers !

Wegens vakantie ben ik er tot en met 3 juni (als ik iets doe, doe ik het goed :D) niet en zullen er dus geen posts online verschijnen.

Ondertussen ben je natuurlijk vrij om de rest van mijn blog eens uit te pluizen !

Daarna volgen er terug reviews en nieuwe looks op mijn suntanned skin 😉

Sneak peak juni :

Bye bye, zwaai zwaai !!

9 Reacties to “Bronze awaaaay !”

  1. BeautyGlitter 16 mei 2012 bij 07:55 #

    Fijne vakantie, geniet ervan meid! 🙂

  2. Beauty Koning 16 mei 2012 bij 11:14 #

    Oh my, wat amazing! Geniet van je heerlijke vakantie en maak veel foto’s! Ik ben benieuwd naar je reviews en voornamelijk je looks. 🙂

  3. deijsprinses 16 mei 2012 bij 17:59 #

    Ik zal kik hier wel werken verdorie! 😉

  4. agirlslifestyle 16 mei 2012 bij 21:09 #

    Aaawh, wat jammer! Ik vond je blog altijd zo leuk om te lezen mweeeh..
    Maar wel superveel plezier op je vakantie!
    xx

    • Sinnerbeauty 16 mei 2012 bij 22:58 #

      Oooh dit is leuk ! By the way, je pakketje komt met een beetje vertraging… Heb de laatste dagen nog moeten werken en niet meer op de post geraakt… 😦

  5. Maya 17 mei 2012 bij 13:07 #

    Fijna vakantie!

  6. Deb 20 mei 2012 bij 15:24 #

    Hele fijne vakantie!! Ik ben benieuwd waar je lekker aan het zonnen bent

Geef een reactie

