Back from paradise

1 Jun

 

Hi little Sinners !

Been a long time… maar ik zat op betere oorden 😉

Al ben ik wel aan jullie blijven denken en heb ik wel vrij veel inspiratie opgedaan voor nieuwe posts en stuff.

Vanmorgend ben ik thuisgekomen na een geweldige vakantie op de Dominicaanse Republiek. Mooie stranden, lekker weertje en heel erg interessante uitstappen.

Omdat ik van de mening ben dat mijn blog nog altijd een beauty blog is, maar ik ook weet dat jullie allemaal HEEL erg nieuwsgierig waren héhé, heb ik wel een post over mijn reis gemaakt maar ga ik niet op alles zo diep in. Zie het als een soort sfeerfoto-post met de nodige commentaar van yours truly 😉

  We hebben een uitstap gedaan van een volledige dag waarbij we onder andere naar een typisch Dominicaans stadje zijn geweest (waar de telefooncellen op strand staan…), waar we de speedboot genomen hebben naar het strand waar Pirates of the Carribean is opgenomen geweest en ondertussen hebben we nog wat flora en fauna gezien 🙂

 

De baby-schildpadjes waren daar beschermd en daarom lieten ze de eieren van de schildpadden uitkomen in een reservaat waar wij ze bezocht hebben !

Spijtig genoeg hield de reisleiding een oogje in het zeil, want ze waren zo über cute dat ik er spontaan 1 in mijn zak wou steken om mee naar huis te nemen :-D.

Ook misschien interessant om weten is dat er een dokter aanwezig is in het dorpje, maar zichzelf steendood verveeld…

De Dominicaanse mensen leven zonder stress en in dit dorpje werkten ze over het algemeen weinig dus werden ze er ook niet echt gauw ziek. Iemand uit de groep had een blein op zijn voet, en vroeg of hij een pleister kon krijgen… Deze heeft dus een hele professionele behandeling gekregen voor een blein hoor ! De dokter ter plaatste was dolgelukkig dat hij eens een patiënt kon voorthelpen :).

 

Nu heb ik natuurlijk ook wel wat beauty spullen gekocht en gebruikt, maar daarover volgen er leuke posts in de volgende weken ! Dus stay tuned, my friends ;-).

Voor de rest gun ik jullie nog een blik op de rest van de reis ! Veel plezier !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Ja, ik zie het jullie al denken… Inderdaad… Prettig gestoord :).

 Maar ik had toch de nodige stress (zoals jullie wel aan mijn uitdrukking kunnen zien!).

 

 

 

12 Reacties to “Back from paradise”

  1. Beauty Koning 1 juni 2012 bij 20:59 #

    MEH! Die spin. :’) Hij keek mij echt aan in mijn ziel. Welkom terug, zo te horen heb je het erg naar je zin gehad. 😀 Mooie foto’s heb je gemaakt. Naaaw, een babypadje thuis is inderdaad wel heel cute. ^^ Die dokter had inderdaad geen werk, damn. Moet hij niet hier komen hoor. xD Leuk verslag!

  2. deijsprinses 2 juni 2012 bij 10:45 #

    Waaaa! Die spin, no never nooit! De slang, geen probleem maar die spin nee!

  3. BeautyGlitter 2 juni 2012 bij 13:16 #

    Wooooh die spin is inderdaad creepy, jeetje dat je dat durft zeg haha! De foto’s zien er zo mooi uit, volgens mij heb je echt genoten en een fijne vakantie gehad. Welkom terug in NL waar het weer koud is =(

    • Sinnerbeauty 4 juni 2012 bij 20:04 #

      Haha, de hand waar de spin op staat is een mannenhand hoor ! 🙂
      De slang durfde ik nog aan, maar de spin ECHT niet… Heb er een mooie foto van genomen en that’s it…
      Ik heb een fijne vakantie gehad en ook in Nederland aangekomen, maar dan ben ik tot hier in België verder gereisd (waar ik woon) 😛

  4. agirlslifestyle 3 juni 2012 bij 17:12 #

    Wauw! Je hebt echt een supervakantie gehad!
    xx

  5. beautybootable 4 juni 2012 bij 12:34 #

    Spinnen, slangen .. meh. Hele leuke foto’s, ziet er inderdaad echt uit als een paradise daar! Laat die leuke nieuwe ideeën maar komen!

  6. NailTalk 6 juni 2012 bij 11:54 #

    Kom hier nu kijken voor ’t eerst via een andere blog. Leuk! Leuke artikelen! en wat een heerlijke foto’s zeg… Jeeee die spin… respect!

    • Sinnerbeauty 6 juni 2012 bij 18:34 #

      Ooh thanks, je doet me blozen 🙂
      En haha de spin stond niet op mijn hand ! De slang tot daar aan toe, maar van de spin heb ik gewoon een mooie foto gemaakt 😉

  7. teddlicious 7 juni 2012 bij 11:40 #

    Ik ben ook in de Dominicaanse Republiek geweest, wat is het daar mooi he!

  8. elma 10 juni 2012 bij 14:16 #

    Klinkt als een heerlijke vakantie! Ik wil ook zon 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Summerfragances : the facts « Sinnerbeauty - 1 juli 2012

    […] jullie hier hebben kunnen zien, had ik in mei een reisje naar de -veel te hete- zon. We gingen met het vliegtuig […]

Geef een reactie

