Beauty webshops ?

6 Jun

 

Heey everybody,

once again heb ik jullie hulp nodig…

Omdat ik onlangs iets op een webshop heb besteld en betaald en het nooit niet heb aangekregen, vroeg ik me af wat jullie betrouwbare webshops voor beauty vinden ?

Ik zou hier graag een lijst van aanmaken om op een aparte pagina te zetten.

 

Mijn persoonlijke interesses zijn shops waar de “exclusievere” merken te koop zijn, maar het is geen must.

 

Waar shoppen jullie online ?

15 Reacties to “Beauty webshops ?”

  1. beautybootable 6 juni 2012 bij 19:37 #

    Het enige waar ik heel tevreden van ben ( ook het enige waar ik tot nu toe iets van beauty bestelde) is bij http://www.clipextensions.be/ Zowel extensions als make-up. En de blogster is :www.misslanghaar.com.

  2. NailTalk 6 juni 2012 bij 20:35 #

    Ik heb een lijst aan webshops waar ik wel heb besteld maar die zijn wel in NL. Wat erg dat je je betaalde producten nooit hebt gekregen…!

    • Sinnerbeauty 6 juni 2012 bij 20:56 #

      Ja, Belgische en Nederlandse mag je gerust hier neerpennen. Maar bijvoorbeeld die van Sephora of Mac zijn van the US en dan betaal je nogal veel verzendkosten ๐Ÿ™‚

  3. agirlslifestyle 6 juni 2012 bij 21:30 #

    Hee!
    Zelf shop ik voor beautyproducten vaak bij de webshops van MissLipgloss en Beautygloss, deze webshops zijn niet al te duur, maar wel goede producten en meestal de volgende dag in huis!
    x

    • Sinnerbeauty 7 juni 2012 bij 10:46 #

      Die laatste zet ik er dus niet bij want dat is de bewuste webshop waarvan ik niets heb aangekregen.
      Op 10 april besteld en 17 mails later gewoonweg geen reactie…

      • agirlslifestyle 7 juni 2012 bij 13:03 #

        wooow, dat is wel heel erg raar. Ook dat je nog geen antwoord hebt gehad ofzo….

  4. Beauty Koning 6 juni 2012 bij 21:32 #

    Oh, gave lay-out girl! Ik shop graag bij http://www.nonpareilboutique.com/ ! Pas wel op met de verzendkosten, soms kunnen die van 15 dollar tot 30 dollar verschillen. Verder kom ik ook graag op Ebay. ๐Ÿ˜€ Ik shop niet superveel online, meestal Ebay.. slecht. xD

  5. deijsprinses 6 juni 2012 bij 21:32 #

    Ik heb al meerdere keren bij Beauty By Elke besteld (Belgisch) en ben er heel te vreden van. Ik denk dat PrettyPolish.nl ook lang niet slecht is net zoals Enchantra.eu. Maar daar heb ik geen ervaring mee.

    Welke webshop was?

    • Sinnerbeauty 7 juni 2012 bij 10:47 #

      Oh ja, bij Beauty By Elke heb ik ook al besteld ! Een hele goeie ๐Ÿ™‚
      En de bewuste webshop was van Beautygloss… Niet verwacht van zo’n goeie site, maar ja…

      • deijsprinses 7 juni 2012 bij 11:13 #

        Wat? Echt? En heb je Mascha al gecontacteerd? Amai… dat zou je inderdaad niet verwachten :/

      • Sinnerbeauty 7 juni 2012 bij 11:49 #

        Ja nog maar 17 mails gestuurd ๐Ÿ™‚

      • deijsprinses 7 juni 2012 bij 11:54 #

        Oei oei :/
        En je krijgt geen refund?

  6. Paola (@ilovebeauty89) 7 juni 2012 bij 07:39 #

    Ik vind zelf de website van Enchantra erg leuk! Goede service, veel merken en producten!

  7. Sylvie 7 juni 2012 bij 10:35 #

    Ik heb ook al besteld bij http://www.beautybyelke.be, dat gaat allemaal heel vlot
    http://www.boozyshop.nl/ heeft ook veel leuke merken
    en NARS kan je bestellen op http://www.narscosmetics.eu/
    en uiteraard de goedkope maar toch degelijke producten van E.L.F
    http://nl.eyeslipsface.be/

Geef een reactie

