Remington hairstyling

10 Jun

Ik heb enkele maanden geleden de ontdekking van de eeuw gedaan en die is dat accessoires om je haar te stylen niet altijd heel duur hoeven te zijn !

Als het op electronica aankomt, ben ik een persoon die van mening is dat het duurdere product altijd wel beter zal zijn en dat het langer meegaat en blabla… 🙂

Omdat mijn stijltang kapot was, heeft een vriendin van me aangeraden om de Remington stijltang te kopen, dat deze echt super is ! Dus goedgelovig als ik ben, heb ik me deze maar aangeschaft.

 Aangezien deze maar iets van een kleine 40 eurotjes kostte, zat ik weeral met het vooroordeel in mijn hoofd dat het wel zijn werk zou doen maar niet echt supergoed.

Ik moet zeggen, deze kleine Remington heeft het tegendeel bewezen !

Mijn haar is nog nooit platter geweest en het blijft mooi steil gedurende de hele dag.

Ik heb nu niet zo’n heel krullend haar, maar zo wel met een ‘slag’ erin… Mijn vriendin heeft aan haar gezicht toch wel wat kroezelhaar en zelfs dit blijft ook een hele dag weg met deze stijltang.

Omdat ik zo tevreden was van deze stijltang, en mijn haardroger ook niet meer heel perfect functioneerde, besloot ik om ook de haardroger van Remington te kopen (ook weeral voor een kleine 40 euro!). Deze heeft een plat mondstuk om sneller te drogen, en je haar glanst er heel mooi van. Wat ik belangrijk vind is dat mijn haar er na het drogen niet uitziet als een ‘coupe ontplof’ en dat is zeker niet zo !

 

 

De stijltang die ik hiervoor gebruikte, was de Babyliss Wet & Dry. En ik wil een hele goeie raad aan iedereen meegeven ; gebruik nooit een stijltang wanneer je haar nat is !

Dit is helemaal niet gezond voor je haar én het ziet er gewoon ook niet uit 😉

Nog hiervoor (ja, ik heb al een paar stijltangen versleten!) had ik een hele dure van het merk Chi. Deze was zeker 150 euro voor een tangetje !! En deze is nu ook niet zo lang meegegaan.

Mijn favoriet merk is dus bij deze bekend gemaakt 😉

 

Voor meer haartips kan je terecht op de blog van een vriendin van mij :

Miki Ishiwata

 

10 Reacties to “Remington hairstyling”

  1. BeautyGlitter 10 juni 2012 bij 11:17 #

    Wat raar dat de stijltang van Chi niet lang is meegegaan 😮 Ik gebruik zelf alleen een stijltang om mijn haar te krullen, heb al best stijl haar van mezelf!

    • Sinnerbeauty 10 juni 2012 bij 11:20 #

      Oh ja, dat gaat er ook perfect mee 🙂 Ik heb wat kort haar om er krullen in te leggen… En een beetje te stug haar ook, de krullen vallen er direct terug uit 😦

  2. MissEvie.nl 10 juni 2012 bij 11:56 #

    Wat jammer dat je Chi niet lang in meegegaan! Ik gebruik al 3jr mijn roze Chi tang en hij doet t nog als een zonnetje 🙂

  3. beautybootable 10 juni 2012 bij 12:53 #

    Oh,spijtig van je Chi! Een goede stijltang vinden is inderdaad heel moeilijk! Zo heb ik vb. De nieuwste van Braun Iontec gekocht en het was echt een ramp! Mijn haar bleef niet plat, moest er echt zoveel keer over. En ik heb heel dik weerbarstig haar. Dus ging ik over naar de Babyliss iPro230Steam en daar ben ik echt héél tevreden over. ( kost ook 100 euro, dus het mag wel eens) ^^

  4. beautiesatwork 10 juni 2012 bij 14:52 #

    mijn vorige steiltang was ook van remington 🙂 was er heel tevreden over. Na 5 jaar is hij kapot gegaan.

  5. phuong 10 juni 2012 bij 16:02 #

    leuke post, handige review/tip

    Travel in Style

  6. Miki 10 juni 2012 bij 17:54 #

    Remington is zeker niet slecht hoor! 😉 Maar van de Chi tang had ik toch wel verwacht dat die ff mee zou gaan… is ook niet van de goedkoopste! 😦 Post nekeer een fotootje van het resultaat hé!

    Thanks om mijn website te vermelden meid! 😀
    XXX

  7. Beauty Koning 10 juni 2012 bij 20:09 #

    Toch fijne tips die je meegeeft! De stijltang van Remington lijkt mij best amazing, alleen ben ik meer van de gekrulde lokken, ze hebben als het goed is ook een krultang, waar ik heel nieuwsgierig naar ben!

  8. agirlslifestyle 10 juni 2012 bij 21:22 #

    Ik heb ook een fohn van remington, het is gewoon echt een heel goed merk!

  9. mynameisblonde 11 juni 2012 bij 20:46 #

    Handig om te weten! Mijn stijltang begint het stilaan te begeven, dus ik moet uitkijken naar een nieuwe! 🙂

    Wel raar en heel jammer van je Chi tang, bij een vriendin van me gaat ze al drie jaar mee en ze is er nog steeds heel tevreden over! 🙂

Geef een reactie

