Catrice Marilyn & Me ==> Review

13 Jun

Alleen de naam al spreekt me al aan ! Maar ook de mooie rode kleur kan me zeker bekoren 🙂

De kleur Marilyn and me van Catrice heb ik net uitgetest en deze is me echt heel goed bevallen !

Mooi dieprood, maar niet te knallend en met een leuke shimmer.

Omdat ik natuurlijk nog mijn gelnagels heb, heb ik deze er over gedaan maar door de nail art dat eronder zit, zag het er na 1 laag zo uit :

Geen optie dus ! Dan maar een tweede laag 😉

Wow wat een wereld van verschil !

Marilyn and me heeft er een nieuwe fan bij en ik denk dat ik deze nog heel veel zal dragen.

Heb jij deze ook al geprobeerd ?

8 Reacties to “Catrice Marilyn & Me ==> Review”

  1. Beauty Koning 13 juni 2012 bij 23:01 #

    Wow, inderdaad zeg! Wat een geweldige nagellak om te zien, met twee laagjes is hij echt helemaal compleet, gorgeous!

  2. The Beauty Buffer 13 juni 2012 bij 23:20 #

    Wat een mooie kleur! Krijg er een gezellig kerstgevoel bij haha! 🙂

    • Sinnerbeauty 14 juni 2012 bij 11:15 #

      Haha oei dan zal ik maar snel een ander kleurtje op mijn nagels zetten, want de zon schijnt nu eens 🙂

  3. Deb 14 juni 2012 bij 14:38 #

    Mooi pin-up rood kleurtje, love it!

  4. BeautyGlitter 14 juni 2012 bij 14:44 #

    Heel classy kleurtje!

  5. Liliane 14 juni 2012 bij 20:49 #

    Wat een bloedmooie kleur! Pretty, ik vind de naam ook wel toepasselijk 🙂

  6. deijsprinses 15 juni 2012 bij 10:45 #

    Bloedmooi zoals Liliane zei!

  7. MissEvie.nl 15 juni 2012 bij 16:44 #

    Wauw hij is prachtig!!

Geef een reactie

