Catrice Pimp my Shrimp

16 Jun

20120616-152230.jpg

Omdat er weer een actie was op de Catrice nagellakken, heb ik naast Marilyn & Me ook de leuke zomerkleur Pimp my Shrimp gekocht.

Het is minder oranje dan op de foto, eerder een zalmkleurig tintje ๐Ÿ™‚

20120616-152236.jpg

Wat vinden jullie ervan ?

3 Reacties to “Catrice Pimp my Shrimp”

  1. Beauty Koning 16 juni 2012 bij 17:06 #

    Inderdaad, hij oogt meer naar zalm toe! Love de benaming trouwens van de nagellak, leuke zomerse kleur. ๐Ÿ™‚

  2. Deb 16 juni 2012 bij 19:11 #

    Gorgeous! Deze kleur staat trouwens geweldig op je bruine handen!

  3. Darcy 17 juni 2012 bij 16:13 #

    Super mooi! Ik zou hem zelf vaak dragen op vakantie! Lekker op eht strand en dan zo een leuk en zomers kleurtje op je tenen terwijl je op het strand loop! Ik zie het al helemaal voor me.
    LOVE IT!

Geef een reactie

