Oproep : Oogschaduw “pads”

20 Jun

  De oogschaduw stickers, pads of hoe je ze ook wilt noemen…

 Ik heb ze ooit eens in het Kruidvat zien liggen, maar nooit geprobeerd toen, nu heb ik wel horen zeggen dat deze pads wel heel erg goed werken.

Als ik ze op internet opzoek kom ik er enkel van het merk EyeEnvy tegen en hier in de buurt kan ik ze dus niet bestellen.

Weten jullie toevallig waar ze deze dingen verkopen ?

 Zowiezo wil ik deze graag reviewen, en ze zouden handig zijn als ik direct na mijn werk een etentje of dergelijke heb 🙂

12 Reacties to “Oproep : Oogschaduw “pads””

  1. Beauty Koning 20 juni 2012 bij 23:43 #

    Ah, ik heb ze niet gezien. Zodra ik in de Kruidvat ben, ga ik eens opletten!

    • Sinnerbeauty 21 juni 2012 bij 00:12 #

      Oh ja ik bedoelde daarmee : al een paar jaar geleden hoor 🙂

      • Beauty Koning 21 juni 2012 bij 00:14 #

        Haha, I know! Want ik weet nog wel dat een klasgenoot van middelbare school, dat is al meer dan vier jaar geleden, ze ook had. Alleen dan op stokjes, die je erop moest vegen. 😀

  2. Lin's Loves (@LinsLoves) 21 juni 2012 bij 00:46 #

    Volgens mij hebben ze die dingen bij Sephora! Althans, een tijdje geleden nog wel, weet niet of ze er nu nog zijn..

    • Sinnerbeauty 21 juni 2012 bij 00:50 #

      Ja hier in ons stom land België hebben we geen Sephora 😦
      Maar ik ben mijn wishlist aan het uitbreiden en dan rij ik volgende week wel eens over en weer…

  3. deijsprinses 21 juni 2012 bij 16:04 #

    Geen flauw idee :/

  4. Louna Beauty 22 juni 2012 bij 12:52 #

    Uhm jaa.. heb ze wel eens gezien bij Kruidvat en Sephora.. maar… nu? Ik heb geen idee of ze daar nog zijn. 🙂 xoxo

  5. BeautyGlitter 25 juni 2012 bij 11:39 #

    Ik had ze vroeger ook al gespot in de kruidvat & sephora, volgens mij verliep het niet zo goed.. Wel heel leuk om uit te proberen! =)

  6. yourdailyintake 27 juni 2012 bij 01:20 #

    Ik neem aan dat je ze gewoon in een fysieke winkel wilt kopen?
    Ik heb ze wel eens in een webshop gezien maar weet zo niet uit mijn hoofd of ze ook naar België verzenden. Als je wilt kan ik het voor je opzoeken 🙂

  7. Miki Ishiwata 27 juni 2012 bij 13:47 #

    Ik weet nog toen ik enkele jaren geleden naar de schoonheidsbeurs ben geweest zag je die daar overal! 😉 Heb het toen ook getest en vond het best goed. Zeker voor vrouwen die geen tijd hebben of vinden dat ze het niet goed kunnen is dit ideaal! Heb het tot nu toe nog nergens anders tegengekomen… Mocht ik het zien laat ik je iets weten.

Geef een reactie

