FOTD : Peachy and coral

2 Jul

Vandaag was ik in een peachy mood !

Op een mooi gebruinde huid vind ik de kleur van mijn topje heel goed uitkomen.

Wat er dan bij hoort is een mooie naturel-look met wat perzikkleurige accenten.

P.S. Sorry voor de achtergrond maar er was geen andere plek in huis waar ik op dat moment mooie lichtinval kreeg.

Wat heb ik aan :

– Shiseido Dual Balancing foundation

– Dior transparant poeder

– Clinique blush in peach

– oogschaduwpalet van Claire’s

– Gosh Volume mascara

Op mijn ogen had ik een mooie look gedaan met zowat gelige oogschaduw op mijn bewegend ooglid, en oranje-roos aan het einde van mijn ooglid en in de crease.

Het was een zachte look, daarom dat hij ook niet echt goed de kleuren weergaf wanneer ik er een foto van nam.

Iemand tips om goede foto’s van een naturel look te nemen ?

Bij mij lijkt het altijd gewoon alsof ik niets op heb… Natuurlijk neem ik al mijn make up foto’s zonder flits, maar zelfs dan wilt het maar niet lukken.

Xoxo

Sinnerbeauty

12 Reacties to “FOTD : Peachy and coral”

  1. BeautyGlitter 2 juli 2012 bij 13:54 #

    Wat ben je mooi bruin, jeetje zeg ik ben jaloers! Ik kan ook geen foto’s maken van een naturel look dus ik sta ook open voor tips ahha 🙂

  2. Deb 2 juli 2012 bij 14:06 #

    Lekker bruin tintje heb je! Ik houd van natural looks!

  3. xxxcharr 2 juli 2012 bij 15:33 #

    Leuk zeg!
    die kleur staat je goed;)
    x

  4. xxxcharr 2 juli 2012 bij 15:34 #

    mooie kleur!
    je bent mooi bruin:D
    x

  5. Delphine De Wulf 2 juli 2012 bij 18:35 #

    Je ziet er goed uit! Leuke look

  6. Beauty Koning 2 juli 2012 bij 19:54 #

    Oh my, wat een mooie kleur heb je zeg! Gorgeous look ook, heel natuurlijk. 🙂

  7. Miki Ishiwata 3 juli 2012 bij 08:33 #

    Oh I love Coral 😀 pretty! Als ik een foto maak met mijn make-up is het meestal zonder flits en een close-up met de macro-stand. Weet niet of jij dat ook hebt op je fototoestel?

    • Sinnerbeauty 3 juli 2012 bij 10:09 #

      Thanks ! Ja zowiezo zonder flits, want anders blijft er niets van kleur over :s
      En dan zet ik het op het bloemetje en zoom ik wat in…

  8. Marielle 3 juli 2012 bij 19:42 #

    We hebben hetzelfde kapsel hihi! Leuke look ook trouwens! Lekker neutraal, maar toch iets meer dan alleen mascara 🙂 Heel mooi

  9. Gerrianne 3 juli 2012 bij 22:16 #

    Wauw, wat ben je mooi bruin! Je look ziet er ook heel mooi uit, pretty! 😀

  10. deijsprinses 4 juli 2012 bij 11:46 #

    Bij mij lukken foto’s ook nooit :p

Geef een reactie

