Opgemaakte producten juni

3 Jul

 Door mij opgemaakt in juni :

1) MAC Face and body foundation

Heel fijn product, enkel was de kleur wat licht voor in de zomer en is dan ergens in een make up doos terecht gekomen waardoor hij nu helemaal geschift was (hij is op waterbasis).

2) Louis Widmer oogcontourcreme

Deze oogcrème heb ik ooit in een impuls bij de apotheker gekocht maar vond er niet echt veel aan. Hij was vrij duur ook…

 

3) Clinique Pore Minimizing Serum

Hier heb ik al over dit product geschreven. Door het serum te gebruiken zie je niet echt verandering, dus ik denk dat ik in de toekomst enkel nog de instant perfector koop…

 

4) Bourjois Maxi Mascara Duo

Ooit eens in een sale bij het Kruidvat gekocht. Wel een hele goeie mascara moet ik zeggen ! Spijtig genoeg vind je deze nu niet meer…

 

 

Ik ben geen grote fan van de “opgemaakt” posts waarin uitgebreid wordt uitgelegd welke shampoo en douchegel ze gebruiken. Deze gaan veel te snel op bij mij om bij te houden. Bij mij zal je dus vooral de opgemaakte make-up vinden   🙂

 

2 Reacties to “Opgemaakte producten juni”

  1. BeautyGlitter 4 juli 2012 bij 20:43 #

    De Mac Face and body foundation lijkt me heel fijn. Grote fles ook haha :)!

  2. MissEvie.nl 6 juli 2012 bij 21:43 #

    Wat zonde van de MAC face en body foundation dat die geschift is! Die lijkt me erg fijn 🙂

Geef een reactie

