Lush Tea Tree Water & Bubblegum Lipscrub

11 jun

Een tijdje geleden kreeg ik via Lush een paar staaltjes in de bus toegezonden !

Happy als ik was, begon ik heel enthousiast de producten uit te testen !

Het eerste product dat in mijn grijpgrage handjes is terecht gekomen, was het Tea Tree Water. Omdat ik nogal een vette huid heb van nature, was ik benieuwd naar de werking van dit berucht water.

Dit zegt Lush over hun bestseller :

Tea Tree Water is onze sterke toner voor een normale tot vette huid; in het bijzonder goed voor een jong tienerhuidje met de nodige pukkeltjes. Tea Tree is een wonderlijke plant uit Australië; een Australische EHBO-doos bevat het ook altijd. De olie heeft reinigende, desinfecterende eigenschappen. Daar hebben we opwekkende grapefruit en ontgiftende jeneverbes aan toegevoegd. Heel effectief, al zeggen we het zelf.
Gebruik het na je reiniger om de laatste restjes te verwijderen.

It’s not a lie, people !! Hij werkt perfect ! Desinfecterend, reinigend, alles doet ie 🙂

Al gebruik ik hem wel wat vaker dan voorgeschreven… Op een warme dag durf ik hem ook snel even op een watje sprayen om me te verfrissen.

Mijn besluit : wonderproduct 🙂

Ook heb ik het onderstaande product reeds uitgetest voor mijn Sinners 😉

Wat mij betreft ook weeral een toppertje in het Lush-gamma !

 De Bubblegum lipscrub werkt eigenlijk net hetzelfde als een lichaamsscrub. Je lippen even nat maken, scrub erop, niet té hard over wrijven (want dan springen ze, and we don’t want that!) et voila !

Het resultaat zijn poederzachte lippen zonder vervelende velletjes.

Voor mij persoonlijk is dit product een hele leuke uitvinding, want zowel in de zomer als in de winter heb ik last van velletjes…

Het enige nadeel van deze Bubblegum is de geur… Echt mierzoet !! Oh well, dat nemen we er graag bij !

6 Reacties to “Lush Tea Tree Water & Bubblegum Lipscrub”

  1. beautybootable 11 juni 2012 bij 17:54 #

    De lipscrub is ook meer en meer ‘in’ aan het geraken. Ik hou persoonlijk wel van superzoete geurtjes, dus laat maar komen ^^
    Helaas hebben wij geen Lush in België.. 😦

  2. agirlslifestyle 11 juni 2012 bij 22:16 #

    Ik heb ook de tea tree van Lush! Hij is echt heilig! Ik gebruik hem vooral om mijn T- zone te reinigen, want mijn wagen zijn juist weer heel droog 😉
    xx

  3. Beauty Koning 11 juni 2012 bij 23:22 #

    Ik wist eigenlijk nooit wat die flesjes inhielden, las er veel over, maar nu snap ik het! Het is een lotion, of iets wat extra reinigt. aha. :p De lipscrub heb ik ook.. true.. mierzoet. maar hierdoor werken je speekselklieren wel weer goed! + Je hebt hele zachte lippen. 🙂

    • Sinnerbeauty 12 juni 2012 bij 09:27 #

      Ik moet eerlijk zijn dat ik dit zelf ook nooit zou gekocht hebben, want het is niet zo iets dat je echt nodig hebt in de eerste plaats 🙂 Maar het is echt geweldig ! En ja, de lipscrub is voor mij echt nodig… Al denk ik er wel aan om een andere fragrance te gaan halen haha !

  4. The Beauty Buffer 13 juni 2012 bij 11:41 #

    Aah, die lipscrub lijkt me heerlijk! Heb regelmatig velletjes op mijn lippen, dus zo’n potje zou niet misstaan in mijn badkamerkastje 😉

Plaats een reactie